loading...
شعرسرا
omran بازدید : 25 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (2)

                           غم

گفتم غم تو دارم                                              گفتا چشت در آید!

گفتم که ماه من شو                                         گفتا دلم نخواهم! 

گفتم خوشا هوایی                                         کز باد صبح خیزد          

گفتا هوای گرمیت؟                                         اه اه ؟عرق در آمد

گفتم دل رحیمت                                            کی عزم صلح دارد

گفتا برو بسویی                                             تا گل نی در آید! 

گفتم زمان عشرت                                        دیدی که چون سر آمد

گفتا که ای وای                                        دیر شد؟دادمامان درآمد 


 

برچسب ها طنز , شعر طنز ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/03/14 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

بابا بیخیال....
در کل واسه سنت خوبه
خوبه دیگه خوب

این نظر توسط ناهید در تاریخ 1393/01/18 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

عالی بود شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شما در این سایت انواع گوناگون شعرها را از شاعران مختلف میبینید. امیدوارم خوشتان بیاید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 752
  • کدهای اختصاصی
    کد های زیباسازی
    گالری عکس های زیبا
    قالب وبلاگ
    کد همین آهنگ